tisdag 29 december 2009

Fortfarande...

...på Universitetet och det går hyfsat bra med pluggandet. Arbetet visar sig blir större och större dock, men jag har lagt upp en bra ram för det nu så imorgon börjar det riktiga arbetet med att skriva ner det.

Jag kom att tänka på vilka framsteg med sömnen jag gör. Jag har ju tagit en halv tablett till natten nu ett bra tag och i natt tog jag en fjärdedels tablett och en glas "bedtime tea". Jag sov inte riktigt lika bra som innan, men jag var piggare i morse vilket gjorde mig glad.
Snart kanske jag bara dricker äckel-téet till kvällen och klarar att sova bra ändå?!

Mitt mål har ju alltid varit att sluta med tabletterna så fort som möjligt och eftersom jag har gjort så här tidigare visste jag också att det skulle gå igen.

Nu ska jag ögna igenom det jag gjort idag, sedan hämta skor och ta en tur till Bolaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar