söndag 27 december 2009

Fortsättning på snö-historierna

Snön ligger kvar och lite ny har kommit ner.
Förutom att skotta snö (maken även från garagetaket) , åkt pulka och byggt snöborg så har vi varit ute och shoppat igen. Vad härligt det är att ha tre barn när vintern kommer och alla behöver nya vinterskor och kläder.
Till tjejerna hittade jag Viking-vinterskor på rea på nätet och passade då också på att köpa fodrade gummistövlar till dem på rea (Tretorn), 4 par för 1100 kr var ett kap tycker jag.
Till sonen köpte vi Vikingkängor på köpcentret, jag köpte också nya vantar.

Imorgon ska maken på en liten hockeyresa över dagen och mamma ska ha barnen när jag pluggar. Ev. sover någon av tjejerna över hos mamma, men det återstår att se.

Teaterbiljetterna till "Så gör prinsessor" är köpta och det ska bli såååå kul. Vilken tur att jag hittade den pjäsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar