tisdag 8 december 2009

Dotterns problem

Idag fick jag alla provsvar på dottern utom ett och allt såg bra ut. Hennes besvär kvarstår dock så jag känner mig mer orolig nu när de inte vet alls vad som orsakar hennes problem.
När hon var 1 år och 4 månader hade hon en njurbäckeninflammation som aldrig följdes upp, just nu oroar det mig lite eftersom jag undrar om det har ett samband med hennes besvär.
Enligt dagis hade det varit ganska jobbigt idag och de ansåg också att hon var lite sliten, något som inte jag såg alls på eftermiddagen. Jag tyckte också att hon klagade lite mindre idag än igår så just nu väljer jag att se det och hoppas att det håller i sig.
Frågan är bara om man kan utgå ifrån att det är en fix-idé och hela tiden avleda henne eller om man ska försöka gå vidare med det och behandla henne som om hennes symptom vore enbart fysiska?!
Läkaren skulle försöka få tag i barnläkaren för rådgivning i frågan och sedan återkomma till mig, än har jag inget hört.

Imorgon blir det skolk för att kunna plugga. Kursen jag läser på onsdagar är ju ändå skit så jag får inte ut något av att vara där ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar