måndag 14 december 2009

Schema

Imorgon måste jag handla mat till veckan, sedan försöka hitta något litet till dagisfröknarna. Har jag tur finns det ett par minuter över till att plugga.
Onsdag är det plugg hela dagen som gäller.
Torsdag borde maken vara hemma så då åker vi till IKEA och köper dotterns sista julklapp. Sedan är det kvällskurs för mig.
På fredag är det handling, sedan ska jag och sonen iväg på myslunch (sushi) och fira att jullovet har börjat. Mot eftermiddagen får vi besök som stannar över helgen
Lördag blir det inhandling av gran samt pepparkakshusbygge. Kanske bakar vi lite julgodis.
På söndag eftermiddag siktar jag och Malinmys på att ev. ha julpyssel med barnen.

Nästa vecka har jag inte hunnit planera än, när skulle det ha funnits tid till det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar