lördag 21 februari 2009

Sushi botar allt...

...åtminstone mitt humör!
Efter en god god lunch med blandad sushi steg humöret och orken hos oss alla här hemma. Maken som inte orkat mer än att flytta baken från soffan till datorn har farit runt som en galning hela dagen. Nu är han med sonen och köper syrsor, ändå är han på ett strålande humör. Jag fattar ingenting, men jag älskar att han är glad så det spelar ingen roll.

Själv har jag vikt tvätt som stod i långa rader på övervåningen, jag har laddat maskinen med mer skitiga kläder och plockat och plockat och plockat som man alltid gör här hemma.

Gott med lite kaffe innan resten av lägenheten får sig en välbehövlig omgång.

1 kommentar:

  1. Låter som min dag hittills - också bestånde av sushi och städning..

    Men syrsor..??

    SvaraRadera