tisdag 3 februari 2009

Shit vad produktiv jag är!

Efter lunch har jag fått gjort massor av sådant som jag har tänkt på länge att jag ska göra. Annat kom av bara farten.

- Sonens sår läker inte för att han har stafylokocker i det.
- Papper från FK är på väg, teletiden när jag ringde var bara en minut, jag blev så paff att jag inte fann mig när de svarade.
- Service på bilen behövs inte eftersom jag inte har kört tillräckligt långt med den, ansåg verkstaden. Bra, där sparar vi in lite pengar.
- Besiktning av bilen bokade jag igår.
- Klipptid till sonen bokat, frissan kommer över ikväll.

Nu är det bara frågan om vad jag ska läsa i höst som ligger över mig som en skugga, kanske ska jobba på att lösa det ikväll?!

1 kommentar:

  1. Oj oj oj!!! Har läst ikapp nu. Du, ta det lite lugnt nu! Är du sällskapssjuk eller pratsjuk, hör av dig! Jag har faktiskt mer flexibla tider än jag trodde! Stänger av mobilen vid teori eller körning så det är lugnt.
    Kram på dig!! Du är toppen :-)

    SvaraRadera