söndag 15 februari 2009

Hemma igen

Nu är vi hemma igen. Helgen har varit fantastisk och jag känner mig lycklig och nöjd med allt.

Ett nytt mousserande vin har hamnat på favoritslistan, Prosecco tror jag att det hette, hoppas att det inte är för dyrt på Systemet bara.
Jag har också upptäckt att mousseande vin kostar dubbelt så mycket som en öl på krogen, tur att jag inte dricker så mycket...

Igår hade vi en liten stund med brorsan innan vi däckade kl 23. Trevligt att ses över en drink så där när man inte bor i samma stad.
Maten var jättegod, sushin ok, men skaldjurscevichen var underbar! Tänk att sitta i 2 timmar och inta små rätter i lugn och ro, detta händer inte så ofta. Jag brukar vara nöjd med att äta korv på IKEA eftersom jag inte behöver skära någons mat då!

2 kommentarer:

  1. låter som ni haft underbart!!! brorsan...... han hade inte polarn med sig?? och du passade händelsevis inte på att tala om att polarn borde fixa VIP pass till wannabirockstjärnorna :) (malin skvallrade om Backyard connection) hi hii.. kramiz

    SvaraRadera
  2. Hejs! Välkomna hem igen! Låter som om ni haft det riktigt riktigt gott! Hoppas vi sen snart! :-)

    SvaraRadera