onsdag 25 februari 2009

Sjuk eller bara trött?

Varje muskel i kroppen värker så fort jag rör mig och jag har sovit 2 timmar mitt på dagen. Undra om jag är sjuk eller bara trött efter allt som varit?!

Sonen ringde och berättade att hans pappa varit ute och köpt en ny bärbar dator till honom (den tredje som hans pappa köper till sin 11-årige son).
Inte var det en billig skräpdator heller utan den här:
http://www.dustinhome.se/pd_5010184185.aspx

Nu sitter sonen nöjd där i grannlandet när han får höra att jag lagt ut bild på hans nya dator i bloggen.

2 kommentarer:

  1. Det var då inte illa :-o!
    kram

    SvaraRadera
  2. SHIT! Ja, han har värre dator än mig skulle ja tro... :-o *svenska avundsjukan slår till* ;-) Nej då, skulle jag få en skulle jag också le stolt från grannlandet!

    SvaraRadera