lördag 28 februari 2009

Cuppis-present

Min mamma följde med till namnfesten med extra händer som kunde fånga barnen i deras vilda lekar. Hon hade inte glömt min namnsdag och hade med sig cuppis-presenter:



Det var tur att mamma kunde muntra upp mig, för bilen krånglar och måste lämnas in på måndag. Detta innebär att jag måste köra till andra sidan stan, lämna bilen på verkstad, ta bussen tillbaka med båda barnen (eftersom dottern inte kan gå till dagis om inte jag har bil). Sedan upprepa detta när bilen ska hämtas. Beroende på hur lång tid de behåller bilen så får jag alltså hålla dottern hemma från dagis. Hon har ju varit hemma från dagis i 2 veckor pga sjukdom nu så detta lockar inte så värst...

1 kommentar:

  1. Ja, men gud! Grattis på namnsdagen!!

    Självklart har N använt hjärtat! helst hela tiden, det spelar inte så stor roll om hon är varm eller kall innan tycker hon :-) Men det är toppen när hon är kall om händer och fötter efter att varit ute!

    SvaraRadera