torsdag 5 februari 2009

Pettson och Findus

Nu har jag bokat biljetter till Pettson och Findus teatern. Det är mamma och hennes särbo som ska ta med sig äldsta tjejen dit.



Dottern är mest ivrig över att inte vi andra i familjen får följa med, exakt vad det är de ska se var inte lika noga. Kul när man betalar över 100 kr per biljett.

När sonen var i samma ålder skulle jag och min mamma gå på teater med honom. Det var på min födelsedag minns jag och föreställningen var Karius och Baktus. Biljetterna kostade en hel förmögenhet och jag hoppas att det var värt pengarna, vi hann inte ens se början innan sonen ville gå...

2 kommentarer:

  1. Det har vi också funderat på om vi ska gå på, när är det? Kanske för sent att boka nu..

    SvaraRadera
  2. Det är den 6:e mars. Jag bokade idag och då fanns det biljetter kvar.

    SvaraRadera