söndag 8 februari 2009

Sovschema

I morgon bitti kl 8 ska sonen på EEG. Innan dess får han bara sova 4 timmar och ska upp senast kl 4 på morgonen.
Jag och maken har delat upp oss i sovskift för att en ska kunna hålla sonen vaken. Detta har gjorts utefter våra sovvanor.

Jag håller mig vaken till kl 00 (jag är nattmänniska), skickar sonen i säng och sover till kl 7 då jag snabbt fixar frukost och sedan drar till sjukhuset.

Maken går och lägger sig tidigt (han är kvar på jobb-skift-tid så han vaknade 5 i morse)och går sedan upp med sonen kl 4.

Jag kommer ha massor av tid för bloggandet ikväll.

1 kommentar:

  1. Hmm, jag är inte avudsjuk.. Men är förmodligen uppe som du ;-) Håller iaf tummen för er!!
    Är förresten ledig efter 12 på onsdag om lunch, fika eller en liten runda på stan skulle passa frun? ;-)

    SvaraRadera