fredag 27 februari 2009

Places to see

Långt ner till höger i min blogg finns något som heter "Places to see". Det är alltid lika roligt när en plats man varit på dyker upp och idag hände det igen, på sätt och vis.

Moraine Lake ligger precis intill Lake Louise i Banff, Alberta, Canada och när vi var där i somras så regnade och vi valde att bara se en av sjöarna. Vi valde då Lake Louise, vilket jag inte ångrar alls, men idag på "Places to see" var det alltså Moraine Lake .
Jag skulle själv vilja säga att jag nästan har varit där i alla fall, och jag rekommenderar er andra att en dag ta er dit!

Moraine Lake:



Lake Louise:

3 kommentarer:

  1. Joo, skulle nog kunna tänka mig det ja!!! Det är nog bara en liten ekonomisk detalj, annars skulle jag med de bilderna kunna boka resa PRONTO! :-)

    SvaraRadera
  2. Hej! Vår katt var ungefär 6 månader när vi började försöka träna honom med Litter Kwittern. Det är då man tidigast får börja toaträna katten för de har inte tillräckligt med balans innan. Hoppas att det funkar på din katt!

    SvaraRadera
  3. Jag har inte skaffat katten än, men tänkte att man kunde ha den röda på golvet redan från början.

    SvaraRadera