torsdag 11 april 2013

Wall stickers

Jag har tittat efter något att sätta på väggen i lillans rum ett tag, men det är ju så dyrt! Igår beställde jag två st från Kina för 120 kr inklusive frakt. Båda kommer nog inte att få plats, men för det priset kan man ju prova sig fram.

De här var det:

Den övre sätter man in foton i de små ramarna formade som hjärtan. Lillan älskar foton! Tänkte höra om hon kunde få kort på sina kompisar att sätta i.

Jag är nöjd!! Och kanske mest nöjd är jag över hur förbaskat bra på internetshopping jag är. ;-) Bara en av dessa kostar ca 400 kr i butik annars.



3 kommentarer:

  1. Shit, vad snygga!!
    Var hittar du sånt? Jag skulle nog vilja ha nåt kul när man kommer upp i allrummet på övervåningen, lite kalt där, men sådana brukar vara så dyra.
    Verkligen superläckra!

    SvaraRadera
  2. Just de här köpte jag via E-bay. Annars googlar jag bilder på det jag vill ha och sedan letar jag upp var i världen det är billigast. :-D
    För några år sedan handlade jag sjukt mycket från USA, men sedan blev frakten därifrån jättedyr. Sedan dess handlar jag mer från UK och Kina, därifrån är frakten fortfarande billig.
    Säg till om du behöver hjälp att hitta något, jag hjälper gärna till!

    SvaraRadera