måndag 22 april 2013

Nästan klart

Egentligen ville jag inte lägga ut bilder på rummet förrän det var klart, men det kan dröja flera veckor tills allt jag beställt kommer så här kommer en till bild så länge:

Lillan älskar att sitta i sin lilla gunga under sängen och den får henne verkligen att koppla av. Kanske är den bra även för hennes huvudvärk?!

Trädkojan älskar båda tjejerna också, och katten är rätt förtjust i den han med. Lillan sover i den för andra natten i rad nu.

Skönt att det snart är klart!

 

3 kommentarer:

  1. Så underbart fint hon fått det! Det är så genomtänkt till hennes behov så jag är säker på att hon kommer att må gott där! Bra jobbat! <3

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint det blir!!! Vilken oas för henne att bara få var i och mysa. Som sagt, någon här är väldigt sugen på att komma och hälsa på snart ;0)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Såg att min kommentar från igår inte gick fram. Men jag förstår att det tog lång tid att måla sängen, du har verkligen fått ligga i! Ett fantastiskt rum för en liten tjej, hoppas att hon trivs!

    SvaraRadera