fredag 12 april 2013

Sista inköpet till lillans rum...

...på ett tag i alla fall.

Det var meningen att jag inte skulle köpa mer nu, med alla utgifter vi har/har haft, men så hittade jag en sak som krävde att få följa med oss hem. Eftersom jag inte visat sängen än så kanske ni inte förstår hur bra den här är, men ni vet ju att det är skogstema. Dessutom är lillan en nattvandrare, så den här blir perfekt:

En nattlampa...

...som tänds automatiskt när det blir mörkt.
Och när man ska gå och kissa på natten tar man med sig nyckelpigan som då blir en ficklampa!
Förstår ni nu att den bara var tvungen att följa med hem till nya rummet?!
 

3 kommentarer:

  1. Japp, jag fattar. Skulle nästan vilja ha en själv, bara för att den är oemotståndlig.

    SvaraRadera
  2. Härligt att du säger det! Ska visa min man din kommentar om han skäller på mig för det här inköpet. ;-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha!Jag står bakom dig till hundra procent. Klart försvarsbart inköp!

    SvaraRadera