söndag 7 april 2013

En dag med mer ork

Så mycket energi som jag har haft idag har jag inte haft på flera veckor. Jag har lagt upp, strykt och hängt upp nya gardiner i vardagsrummet och köket:

Sålt lillans säng och plockat ur hennes rum:

Servat sonen som varit sjuk idag och tjejerna som haft kompis här på lek. Tjejerna avverkade årets första picknick:

Först på kvällen fanns tid för löpning och då fick det bli 5 sena km.

Dessvärre har jag ätit lite för mycket godsaker på sista tiden och tränat lite för lite. Mycket har ju att göra med att jag inte mått bra och att medicinen gett mycket jobbiga biverkningar, men nu är det slut på moffandet! Jag har inte gått upp i vikt av detta, men mår inte bra av att leva så här så nu blir det ändring!

 

3 kommentarer:

  1. Härlig söndag, med andra ord! Ni har så fin tomt, ser mysigt ut att sitta där i vårsolen.

    SvaraRadera
  2. Ni får komma hit på fika när det blir varmt nog att sitta ute! :-)

    SvaraRadera
  3. Vet du, det gör vi så gärna!

    SvaraRadera