måndag 15 april 2013

Det eviga målandet

Ja det finns inte så mycket att berätta egentligen, jag målar på varje stund jag får över. Sedan i fredags har jag målat så många timmar att jag tappat räkningen. Nu är sängen i alla fall målad med 2 lager och ett till borde räcka. En del är inte målad alls, pga att jag inte når, men den tar maken nu när han kommer hem.

På onsdag, eller ev till veckan, kommer elektrikern och han blir kvar en hel dag. Summa: 10 000 kr!

Idag kom även tyget som jag ska sy gardiner av till lillans rum så nu känns det som vi närmar oss slutet. Den måttbeställda madrassen borde vara klar den här veckan, och så väntar vi på några paket från Kina. Vi måste också åka och köpa förvaring till rummet.

Jag är så trött att jag ser i kors, men snart kommer maken hem och vi kan dela på allt.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt det ska bli att se resultatet! Berättade för liten om kojan och hon trodde med det skulle bli toppen, hon ville verkligen komma och inspektera den så snart det var klart :0) Så mycket fint du köpt till, kommer bli drömrum för Lillan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Ni är hjärtligt välkomna när den är klar, det var alldeles för länge sedan vi sågs! Kram

    SvaraRadera