fredag 12 april 2013

Vad mer?

De sista två dagarna har jag gjort mer än på två normala veckor. Jag har knappt suttit ner, och besök har varvats med telefonsamtal, ärenden och E-mail att svara på.

Det stora idag var att jag vann en tävling i en lokal Ica butik och fick en påse med fredagsmys:

När jag kom ut till bilen efter att ha hämtat min påse hade jag dock fått parkeringsböter...

Väl hemma igen var sängen i lillans rum äntligen färdig. Åh så bra den blev! Det är ju ingen vanlig säng, rätt mycket trä om man säger så, och träet är bara hyvlat på 3 sidor så nu måste jag slipa sängen innan jag kan måla den. Så här såg jag ut när jag satte igång med det:

Trött som aldrig förr och inser att helgen inte kommer att innebära vila utan massa jobb med sängen. Tjejerna sover i min säng och jag går nog in och gör dem sällskap nu!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar