lördag 6 april 2013

Ett litet inköp till nya rummet

Vaknade kl 2 i natt av hosta och ont i halsen. Trodde direkt att det var magkatarren som slagit till, men som genom ett trollslag var det någon som satte på kranen i näsan och så var förkylningen ett faktum. Som vanligt när jag är sjuk så kan jag inte sova så resten av natten var lång, och dagen kommer inte att bli bättre.

Vi bestämde oss för att hoppa över dotterns simning idag, skönt! För att fördriva tiden letar jag saker till lillans rum och har beställt en söt kruka till hennes fönster:


Jag beställde den vita, dyrare än jag någonsin kommer att erkänna för mig själv. Dock sparade jag en hundring på att beställa den direkt från Kina.

När ekorren gömmer sig är det dags att vattna i hålet, smart va?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar