fredag 12 april 2013

Nu händer det grejer...

...i lillans rum. Jag tänker suga lite på karamellen och visar inte sängen förrän allt är klart, men här kommer fondtapeten:

Snyggt så det förslår!

Dessvärre har vi hittat saker med elen som inte är så bra. Jag hade två el-firmor här igår för att titta över hur mycket detta kommer att gå på. I bästa fall hamnar vi på 5000 kr, i värsta fall närmare 20 000 kr. En rätt dyr oväntad utgift kan man säga. Men när det gäller el och säkerhet finns inte alternativet att blunda för detta eller snåla. Händer det något skulle jag aldrig förlåta mig själv.

Istället för att gräva ner mig i dessa dåliga nyheter väljer jag att vara glad för att lillans rum blir bra. Snickarna ville att jag skulle skicka bilder när allt är klart så att de kan använda dem på sin hemsida. Ett bra tecken på att även de är nöjda.

 

2 kommentarer:

  1. Såå snyggt! Bra prio med fokuseringen. Fin kant i taket, förresten. Är det så i hela huset?

    SvaraRadera
  2. Ja jag gillar också "ramarna" eller vad man nu ska kalla det. Vi har så i sovrummen men inte i resten av huset.

    SvaraRadera