tisdag 30 april 2013

Nu varvar vi ner

Jag hann knappt sitta ner igår, så hektiskt var det. Förutom att köra barn till skolor och dagis fick jag hämta och lämna dem hos två olika barnvakter på eftermiddagen, följa med sonen på möte, ha möte på dagis, fira sonen i två omgångar, veckohandla, tvätta ett par maskiner och göra några andra ärenden. Lägg till att förkylningen nu har satt sig i bihålorna, att jag inte sover på nätterna och dras med en hosta från helvetet så förstår ni läget.

Idag fick dottern vara hemma från skolan, vilket gav mig ytterligare ett argument för att slippa stå och frysa vid någon brasa. Jag mutade även barnen med plockmat framför tvn så de var rätt nöjda ändå.

Nu ikväll blir det vila, imorgon sovmorgon och så lite planer som möjligt. Sedan måste jag blir frisk så att jag orkar resterande 2 veckorna ensam med barnen.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar