onsdag 1 februari 2012

Gilla!!!

Idag låg detta härliga kortet i brevlådan:



Sådant här gillar jag riktigt riktigt mycket! Varför ska man bara vänta med att hitta på roliga saker tills någon fyller år?! Så himla mysigt att ses över fika ändå, särskilt nu när det är mörkt och kallt ute.
För ett tag sedan hade en av dotterns kompisar fredagsmyskalas trots att hon inte fyllde år och ungarna älskade det!

Jag bara MÅSTE bli bättre på att ordna sådant här jag med, tur att jag har så fina människor runt omkring mig som påminner mig och drar med oss på roliga saker!

2 kommentarer:

  1. Jag som är SÄMST på att kommentera på blogginlägg, även fast jag läser alldeles för många. Men nu kände jag att jag var tvungen! ;)

    Kul att du gillade det! Jag älskar att ordna kalas etc. Att fira lite mer i vardagen. Man kan ofta komma på en anledning till att bjuda in massa trevligt folk och baka lite :)Och visst var det väääldigt mycket roligare med en pappersinbjudan än ett event på facebook? ;) KRAM

    SvaraRadera
  2. MYCKET trevligare med en så trevlig inbjudan. Tack igen! :-)

    SvaraRadera