söndag 26 februari 2012

Gatorland och loppmarknad

Idag hade maken bestämt att vi skulle till Gatorland. Jag var inte helt inne på den iden, men tyckte så klart att alla skulle få göra något de gillade på den här resan.
Gatorland var rätt kul ändå, och barnen gillade det.



De hade verkligen hur mycket alligatorer som helst!





Vilken tur att det fanns staket!



Hjälp, bestarna äter mina barn!!!





Så himla söta fågelungar:



Den här såg ju inte riktigt klok ut!



Dottern gillade de här djuren bättre:



Vi höll faktiskt i en levande alligator!



Den här killen väntar på sin tur i kön till korvkiosken.





Efter Gatorland hade jag bestämt att vi skulle besöka en äkta amerikansk Flea market (loppmarknad). Den här låg i ett mindre bra område och det kändes inte helt säkert att vara där faktiskt. Jag och tjejerna gick på toaletten där och den såg precis ut som en toalett från ett amerikanskt fängelse. Inte kul!!
Det var skyltat om att man inte skulle lämna något av värde i bilarna och folket som hängde där levde nog inga roliga liv.
Jag trodde att det skulle bli en rolig grej, men det var rätt obekvämt faktiskt så vi åkte rätt snabbt hem till vår varma pool och badade istället.

Nu på kvällen var vi till en mexikansk restaurang och åt middag. Jag och maken åt trerätters och barnen tvårätters. Hur god mat som helst!!! Och notan slutade strax över 300 kr för allt.

Jaqg älskar detta landet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar