onsdag 15 februari 2012

Alla-hjärtans-dag

Jag glömde ju berätta om vår alla-hjärtans-dag!

Den började med en skattjakt för tjejerna. De fick lösa olika uppdrag för att få ledtrådar till var presenterna låg. Mycket uppskattat! Barnen verkligen älskar när vi gör sådant här!
När barnen var i skolan och på dagis bakade jag brownies med marshmallows som vi mumsade på när de kom hem:



Jag blev fullkomligt dränkt i fina kort med hjärtan och glitter som tjejerna gjort till mig, mina fina fina barn!
Lillan hade sytt på pärlor på det här fina kortet:



Undra om vi inte ska ha alla-hjärtans-dag hela tiden här hemma?!

1 kommentar:

  1. Så otroligt mycket fint och roligt du gör för dina små! Så duktig hon är LillSmulan, och vem får det finaste hon skapat? Jo, den som bäst förtjänar det, hennes älskade mamma!

    SvaraRadera