måndag 27 februari 2012

Another day of shopping

Enligt väderprognoserna skulle det vara riktigt oväder idag så vi bokade in shopping i mängder. Det har varit strålande sol och 28 grader.

Vi började med en tur till Walmart där jag skulle kolla efter baksaker. Jag hittade en hel del men för att vara på den säkra sidan åkte vi också till Michaels där jag hittade ännu mer. Kasse efter kasse med baksaker lastade jag in bilen, sedan åkte vi till Florida mall för att fortsätta shoppandet.
Barnen gick till Build-a-bear och köpte kläder till sina nallar de köpte i Los Angeles och även nya nallar. Dottern fick sedan skor som blinkar och matchande glittriga strumpor.
Vi hann också med M & M store, Disney store och att äta lunch och fika.

Kolla in Disney affären, vem vill inte vara 4 år här?!





M & M store var ockwså häftig. Hur mycket M & Ms som helst! Kolla bara rören i taket!





Det är min glass i mitten!



Dottern tog upp den här jättekotten med skräckblandad förtjusning:



Jag har alltid kameran redo i bilen, och det är ju inte varje dag man ser en limo-hummer:



Nu ska vi snart iväg och äta på "The Crab House". Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar