torsdag 16 februari 2012

Blogga på resan?

En del säger att man inte ska blogga på resan, då ska man tydligen bara vila och inte göra något annat. Men om jag gillar att blogga och finner avkoppling i det, varför ska jag då avstå?!
Redan när vi bokade resan började folk prata om att det skulle bli så spännande att följa oss på resan genom bloggen och det kändes jättekul! Det finns inget jag älskar mer än att följa andra bloggare när de är på resa.

När vi reser måste vi ta många andningspauser för lillans skull. Det blir alltså mycket vila och lugna stunder vilket ger mig hur mycket tid att blogga som helst om jag vill. I huset i Orlando har vi trådlöst internet så jag kan sitta vid poolen och blogga om jag vill!

De andra gångerna jag har bloggat från våra resor har gensvaret varit enormt och folk har berättat långt efteråt hur de såg fram emot att läsa den varje dag eftersom de tyckte att de var med oss på ett litet hörn på resan.

Med andra ord: Jag kommer att blogga från resan, och jag gör det inte för att jag känner att jag måste utan för att jag vill. Och ni är varmt välkomna att följa vår resa här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar