torsdag 27 september 2012

Varierad träning

Nu är inte jag någon expert på träning, men de som är det säger att det är viktigt att variera träningen. Idag blev det alltså en promenad och imorgon siktar jag på att simma, om jag hinner efter skolgrejen jag har på morgonen.


Annars har jag helghandlat idag och ska snart hämta lillan. Sedan måste jag börja förbereda lite för det vi ska baka imorgon. Kl 15 är det dans för lillan, sedan hämta dottern på fritids, hem och laga mat och så iväg med dottern till cirkusskolan. Dottern är färdig där kl 19.30 och då ska vi hem och duscha och få tjejerna i säng.
Undra när jag ska hinna få in plugg och städning här?! Plugget ska ju liksom redovisas imorgon kl 10!
Är det nu man ska börja fundera över att köpa tid?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar