onsdag 26 september 2012

2 dagar kvar...

Herregud vad den här veckan känns lång. Jag fick ju ingen helg förra veckan då jag jobbade så väntan på helg har nu varat i snart 2 veckor. De värsta dagarna på veckan är onsdag och torsdag när tjejerna har mest aktiviteter. När man dessutom är ensam med barnen blir det ett himla pusslande. Idag har jag i alla fall klarat av onsdagen och imorgon kväll är det nedförsbacke!
Imorgon har lillan dans och dottern cirkusskola. Jag ska också helghandla, städa inför helgen och hinna motionera. På fredag har jag gruppdiskussion på nätet med min distanskurs och jag har inte läst alla kapitel vi skulle ha läst. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det, men det får väl gå på något vis.
Jag hade trott att oktober skulle bli lugnare än september, men bara idag har jag fyllt 3 till kalendersidor i oktober och snart är även den månaden full. Undra om vi får en paus i november innan julhetsen i december börjar?!

Om två dagar är det fredagsmys, så otroligt skönt!

1 kommentar:

  1. Längtar också efter några riktiga långdagar med lugn och ro. Det är ju lite påställt med bank, hus och you name it! Om tre månader är det lugnare och vi bor där... men på lördag njuter vi av långsamt tempo och hämtmat! Kram!

    SvaraRadera