torsdag 20 september 2012

Uppskjutet igen...

Och så hörde makens jobb av sig för andra gången den här veckan och sköt upp hans skift. I och med det försvann alla extra pengar som vi hade räknat med... Känns hur trist som helst och jag har varit irriterad hela dagen! Inte bara för pengarna, men hela veckan har ju liksom varit stand-by och vi har inte kunnat planera något alls. Jag har skaffat barnvakt för massor av saker, för att sedan ställa in igen när maken fortfarande var hemma. Lite svårt att veta hur man ska förhålla sig till sådant här, och ännu svårare för barnen som inte vet alls när deras separationsångest bör inställa sig.

Jag kommer att fortsätta vara sur tills jag går och lägger mig, sådant känner man liksom i kroppen. Imorgon har jag inte tid att vara sur för då ska jag laga mat på dagis och sedan ska jag jobba med Nespresso hela helgen.

Skit också!

1 kommentar:

  1. Nej men fy vad JOBBIGT!! Det är naturligtvis alltid bra att de kan vara hemma längre men under de premisserna suger det rejält.
    Det känns därför helt skevt att säga att jag hoppas att han får raka besked och får åka snart. (Jag hade blivit galen om J inte åkte som planerat).
    :-*!

    SvaraRadera