söndag 23 september 2012

Äta sova jobba

Ja som ni andra har det under veckorna har jag det i helgen.
När jag kom hem från jobbet igår hade maken lagat grekisk mat åt mig, så otroligt gott!!
Tjejerna sov hos mamma i natt så vi tre som var hemma tyckte att det var ovanligt tyst hela kvällen. I natt var det inga små barnfötter som kom tassande in i sovrummet och det kändes så ovant att jag ett par gånger vaknade och lyssnade efter dem.
Trots att vi var barnlediga igår kväll gick vi och la oss före kl 22. Maken skulle åka till jobbet kl 2.30 i natt och jag var helt enkelt dödstrött. Nu efter 10 timmars sömn äter jag frukost i sängen och gör mig redo för ytterligare en jobbdag. Tänkte försöka ta lite bilder på jobbet så att ni får se hur det ser ut.
Eftersom jag inte har några bilder från igår att lägga in så lägger jag in en bild från i fredags eftermiddag:


Så skönt med ett bad efter matlagningen på dagís. Ser ni vilka härliga höstfärger vi börjar få i trädgården? Och jag älskar den här underbara klara luften hösten bär med sig.

Nej, nu värmer jag upp inför jobb med en god kaffe!

2 kommentarer:

  1. Det ser härligt ut med bad i höstträdgården! Kom maken iväg på riktigt den här gången?

    SvaraRadera
  2. Så fina färger och allra finast, Smulor i bubbel! Saknar dem redan, fast det är bara 2 timmar sen jag lämnade dem! Hoppas du får en lugn kväll efter dagens stående. Kram!

    SvaraRadera