söndag 16 september 2012

Sneak peak

Jag vet inte om det där vinet hjälpte så bra mot förkylningen, men hoppet lever vidare att jag ska vara frisk imorgon. Så här skruttig kan jag ju inte vara hur länge som helst! Dessutom åker maken på jobb imorgon natt och jag ska vara ensam med barnen i hela 3 veckor. Under den tiden är det åtskilliga möten, matdagar på dagis, jobb för mig och även plugg. jag läser ju faktiskt på halvtid och ska avsätta 20 timmar  i veckan åt studier. Det går sådär får jag väl säga.

Nu när huset nästan är färdig målat så börjar det dra ihop sig att renovera dotterns rum. Hon är så förväntansfull och vi har börjat köpa grejer till det nya rummet. Matta, taklampa, gardiner osv är redan inhandlat och bara väntar på att bli invigda.
Nu på kvällen inhandlades ett väggord att ha över sängen, detta kan jag dela med er, resten får ni se när det är klart!

Jag har alltid sagt till barnen att min kärlek till dem är så stor som den kan bli och att den samtidigt växer hela tiden. De tycker att detta är så roligt att prata om och de fantiserar hur stor kärleken kommer att vara om några år. När jag gick igenom väggorden med dottern föll hon för det här direkt och frågade om min kärlek var så stor nu. "Flera gånger fram och tillbaka" svarade jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar