söndag 30 september 2012

Helgfin

Gjorde snygga naglar igår, riktigt helgfina:

 

Kanske som ett första steg att bli lite mer fåfäng. Jag kan inte sminka mig (använder bara mascara), vet inte hur hårprodukter ska användas (borstar knappt håret) och gör inga inpackningar, ansiktsmasker eller annat som andra kvinnor i min omgivning gör.
Mitt andra steg till fåfängheten har varit att börja prenumerera på Glossybox:


För er som inte vet vad en glossybox är så kan jag berätta att det är en liten ask med skönhetsprodukter som man får hem i brevlådan varje månad. Den är full av produkter av hög kvalitet som är anpassade till just mig. Man fyller i en profil på deras sida och så är produkterna jag får sådana som är anpassade till just mig.
Jag har bara fått ett paket än så länge, men var väldigt nöjd med det och har lovat mig själv att prova mig igenom alla produkterna.

Tänk vad snygg jag kommer att bli nu, ha ha ha!

3 kommentarer:

  1. Har hört flera som är nöjda med Glossy Box, bra pris är det också. Var lite sugen på att själv prenumerera på det, men jag har så mycket så det räcker en livstid, och hälften har jag inte ens provat. Får en hel del genom jobbet.

    Men jag vet inte om det gör mig så värst mycket snyggare ;-). Roligt är det med produkter iaf!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, förstör inte detta för mig nu! Jag tror stenhårt att jag kommer att bli döläcker! :-D

    SvaraRadera
  3. Jag har funderat på att börja prenumerera på glossybox faktiskt! Men det får bli efter Japan...

    SvaraRadera