måndag 3 september 2012

Skit-knä

Jag vill så gärna springa, och jag har varit ute varannan dag i flera veckor nu. Dock gör knät ondare och ondare för varje dag, och nu gör det inte bara ont när jag är ute och springer, det gör ont hela tiden även när jag går.
Idag var jag ute och gick i 45 min och de sista 20 minuterna försökte jag bara ta mig igenom eftersom smärtan var så intensiv. Så ska det verkligen inte vara! När jag cyklade tidigare på dagen gick det dock bättre så jag får hålla mig till det och simning ett tag tills knät mår bättre. Jag och maken ska åka och simma imorgon, hoppas verkligen att det går bättre med knät.

Så typiskt när jag väl hittar ett sätt att träna på som passar mig! Men skam den som ger sig, jag ska till läkare på onsdag och tänker ta upp detta med henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar