tisdag 18 september 2012

Flow

Jag fick ett riktigt bra flow på pluggandet och inspirationen flödade ordentligt, så nu är första inlämningsuppgiften inskickad. 2 veckor i förväg dessutom! Känner mig mycket nöjd med mig själv eftersom jag vet att när man har barn och pluggar kan det ställa till det ordentligt om man hamnar efter lite. Är man ute i god till finns liksom spelrum för barn med magsjuka eller migränanfall.
Den här kursen har massor av små uppgifter så det kommer att finnas något att göra precis hela tiden. Nästa vecka är det nät-träff där vi ska prata via web-kamerorna och diskutera månadens ämne, vilket just nu är "Kulturbegreppets komplexitet". Sedan står jag som "host" för gruppdiskussionen där vi kommer att få en fallstudie att diskutera.

I helgen ska jag jobba både lördag och söndag och jag blev faktiskt erbjuden att jobba på ett annat ställe på lördag med, men tyvärr funkar det ju inte. Synd, eftersom jag gärna jobbar mer nu.
Det är skönt att komma ut bland folk och jobba igen, och även att plugga.

Ikväll ska jag avverka föräldramöte nr 2 den här månaden, och på onsdag är det dags för nr 3. Måtte september ta slut snart för det är en väldigt intensiv månad skolmässigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar