söndag 2 september 2012

Ho ho ho

Gick upp tidigt igår morse och stack ut på en löprunda. Sedan dusch, frukost och iväg till jobbet. Stod upp i 6 timmar så fötterna och benen var lite möra när jag gick hem.
Väl hemma skickade jag in lite jobbrapporter och åt middag, sedan körde maken lillan till en tjejkväll med kompisar. Nu låter det som om hon vore 15 år och inte 5 år, men småtjejer kan också ha mysiga tjejkvällar!
Jag åkte tidigt tillbaka till  tjejkvällen och tog en kopp té med mamman till flickan som hade tjejkvällen, sedan susade jag och lillan hem vid 20.30-tiden.
Film med barnen och så i säng, jag var inte uppe så mycket längre än tjejerna om jag ska vara ärlig.

Idag blir det bara jobb och inget annat. Igår resulterade det fina vädret i att ingen ville handla så det var stendött i butiken jag stod i, idag regnar det, hurra!

Nu följer 2 intensiva veckor med MASSOR att göra, bara att hålla i hatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar