lördag 25 september 2010

Tips på trevligt ställe?!

Nu när maken är hemma igen tror jag inte att han läser bloggen så mycket, därför skickar jag ut en efterlysning.
Maken kommer att jobba över jul och nyår (så himla trist) så jag har lovat att vi ska äta julbord någonstans innan han åker ut på jobb. Nu funderar jag på om vi kanske kunde ta en övernattning någonstans på ett trevligt ställe och ta julbordet där?! Och då ta med barnen så klart.
Någon som har något bra tips på var man skulle kunna åka?

Jag funderar lite på Loka Brunn:





Jag är helt öppen för förslag!

1 kommentar:

  1. Loka Brunn är nice, vi har varit där flera gånger (funkar jättebra med barn). Ett annat lite mysigare, mindre ställe är Hennicke Hammar. Tycker personligen att deras julbord är bättre. Har inte varit där med barn dock, men det borde funka.

    SvaraRadera