lördag 4 september 2010

Ännu en dag till ända

Kort kan jag nämna detta om dagen:

Filmen var bra, men om jag hade vetat att ingen av tjejerna skulle lyssna på mig, att sonen skulle gnälla över sina systrar hela tiden och att jag och sonen skulle ryka ihop ordentligt på vägen hem hade jag nog lagt mig i hängmattan istället.

Efter filmen kom mamma och hennes kille över och badade lite med tjejerna, sedan åt vi alla nachos.
Antingen är det är förkylning som lurar här hemma och som snart kommer att bryta ut med dunder och brak, eller så är tjejerna trötta efter en första vecka på dagis (som bestod i 2 dagar och sammanlagt 7½ timme på dagis).
Själv längtar jag efter sängen hela tiden och sneglar på klockan om och om igen för att se om det är ok att lägga sig än en lördagskväll. Jag tror att jag tar med mig lite böcker och beger mig ditåt nu faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar