onsdag 29 september 2010

Kl är nu 22.30...

...och jag är nyss hemkommen från ett styrelsemöte och ett medlemsmöte som slutade på nästan 4 timmar. Det är tufft att sitta i intensiva möten så länge så jag är helt slut samtidigt som hjärnan går på högvarv.
Jag har i alla fall skickat ett mail nu i egenskap av ordförande så jag kan gå och lägga mig och känna att jag har gjort mitt för idag.

Lillan har bara haft lite huvudvärk runt middagen och ingen huvudvärk igår, känns ju ganska ok. Vi var och tog prover på henne idag (hela 4 rör tog de på lilla stumpan) och läkaren skulle ringa upp oss när hon fått svar på dem.
Just nu håller jag fast vid att hon har huvudvärk på eftermiddagarna och kvällarna mest, och det räknas ju som "bra" huvudvärk. Om man vaknar på natten med svår huvudvärk och kanske till och med kräks av den är det ju ofta lite mer akut.
Det gäller att hålla sig kvar vid de positiva sidorna när oron riskerar att äta upp en. Ingen här hemma tjänar på att man ska vara ett nervvrak.

Nu är det raka vägen till sängen som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar