söndag 14 december 2008

Ännu tröttare

Om jag var trött igår är det ingenting emot vad jag är idag.
Barnkalaset är avklarat och det gick bra. Cupcakes till dagis i morgon är bakade och allt är uppstädat.

Här är bilder från dagens bakverk:

Chokladcupcakes med cream cheese frosting med vit choklad:



Tårta fylld med Ahlgrensbilarfluff och Marabou-mjölkchoklad-grädde:



Oblaten som ligger på tårtan råkade jag igår ha sönder så att den gick i tusen bitar. Min underbara man lagade den idag och satt länge för att få det att se ok ut på tårtan. Efter kalaset skickade han hem mig och tog städningen.
Jag behöver aldrig fundera över varför jag gifte mig med just honom.

1 kommentar:

  1. Hahaha! Jaaa, tjejerna är inte BAAARA små pysseldamer som roar sig med lugna docklekar o dyl! :-) Tusen tack för att vi fock komma! Nemi babblade på när vi gick mot bilen och sa "WAOW vuket kalas!!" med mycket glad stämma! Jag sa att vi fick bjuda hem er snart, då fick jag till svar "men jing då!!". Hon tyckte ni skulle komma NU! Hon sover dock gott nu igen :-)

    SvaraRadera