tisdag 16 december 2008

Juligt i stugan

Nu har vi haft vår lilla jul och den var helt perfekt!

Alla hjälptes åt att klä granen, eller ja, lillan tog tillfället i akt att svänga om med tomten iklädd i toppluva, men resten av oss gjorde granen så här fin:



Här är lillan med hennes tomte-dans också:



När maken hade öppnat sina paket från mig så visste jag ju att han ville prova dem (tv-spel). Då passade jag på att göra färdigt dagisfröknarnas paket som jag ska ha med till dagis i morgon.Det blev en ask var med 7 sorters julgodis (hemlagat så klart)och en liten julgransdekoration som dottern målat och haft glitter på. Jag ska laga mat på dagis i morgon så det passar bra att ta med dem då.
Nu ska jag gå och mumsa vidare på Alladin och Paradis askarna, det får man när det är jul!

1 kommentar:

  1. MYSIGT!! Frossa på ni! Tyckte nog att du magrat av en del!

    SvaraRadera