tisdag 16 december 2008

Min son är inte dum!

I eftermiddags när jag satt vid datorn är det någon som skickar meddelande till mig över MSN. Namnet är min mammas, men lite felstavat, men jag tänker att hon kanske ville skoja till det lite.
Frågan lyder "Vad får NN (sonen) i julklapp?"
Nu tittar jag lite misstänksamt på e-mail adressen från personen som ställer frågan och ser då att det är min son!!!! Den ungen är inte dum, jag gick nästan på den faktiskt! Hade han stavat mammas namn rätt hade jag säkert skrivit tillbaka som ingenting.

2 kommentarer:

  1. Hihi - vad klurig han är, sonen!

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj!! Sån´t där kan sluta illa!! :-) Tur att du kom på honom! Men uppfinningsrikt måste jag säga! ;-)
    Vi kanske skulle försöka ses i mellandagarna någon dag? Du kan väl kolla om ni är lediga och har lust?

    SvaraRadera