onsdag 1 augusti 2012

Trist att vara sjuk

Nu är jag inne på 5:e dagen med någon mystisk sjukdom (eller kanske flera?!). Det hela började med en orolig mage, sedan följde dagar med kraftiga magsmärtor, magsmärtorna ledde till att jag inte sov och sömnlösheten gjorde att jag fick ont i ryggen.
Nu på dag 5 är magsmärtorna borta, men tyvärr även aptiten. Jag har inte frivilligt ätit en enda tugga sedan i lördags, och det är INTE likt mig.
I natt kände jag att jag fått nog av sömnlöshet så jag gick och la mig extra tidigt och tog en sömntablett. De där jäkla tabletterna är värdelösa, för jag sov inte bättre i natt av den och nu har jag mått riksdåligt hela dagen idag pga att jag tog den igår kväll. Jag har knappt kunnat ta mig upp ur sängen alls eftersom jag varit så yr och trött. Hur ska jag då kunna veta vad som beror på tabletten och sjukan??

Kl 14 tog jag mig i alla fall upp och nu sitter jag här med lätt yrsel och tittar på tjejerna som badar bubbelbad med en kompis.
Jag bara måste bli bättre snart eftersom resan kommer närmare och närmare. Jag kan ju inte vara sjuk på resan heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar