fredag 10 augusti 2012

Från oss på Samos

Jag gör ett till försök att blogga med mobilen.

Hemma är jag ingen morgonmänniska, men här är jag det. Jag vaknar när tuppen i byn bakom hotellet gal varje morgon.



För att inte väcka de andra smyger jag ner till poolbaren och kollar mailen. På vägen ner säger jag "kalimera"  till städerskor och poolskötare, och jag förvånas varje morgon över att det redan är så varmt.
På kvällarna går vi och äter och efter det är det mini-disco för tjejerna som gäller. Lillan dansar för fullt, men dottern gillar mer att gunga i lekparken.





Ok, det här inlägget tog mig 45 min att få till så det får räcka. Nu går jag upp och väcker familjen så att jag kan få lite frukost i magen någon gång. 

1 kommentar:

  1. Kalimera! Du var ju vara morronpigg på semestern i vintras, fast då trodde jag att det var jetlag! Men visst är det härligt att höra och se byn vakna? ;-) Här är det duggregn idag och det skulle INTE regna enligt alla vädersajter! Kasper och jag ska åka och handla senare, han ska prova att gå upp själv kl 11!Gör han inte det ska jag kasta onda ögat på honom för resten av dagen, är vi överens om! :D Annars var det tänkt att fixa lite rabatter, förbereda grill till kvällen och försöka få måla mina köksstolar en sista gång. Om regnet ger sig... Ha en underbar dag och njut av att inte vara hemma och lyssna på regnsmattret mot altantaket... Kramkram till alla!

    SvaraRadera