söndag 26 augusti 2012

Kanonhelg

Min och tjejernas helg i Dalarna har varit toppenbra! Jag kan inte fatta att det var mindre än 2 dagar vi var borta, vi hann ju så mycket!

Fikapaus på väg dit:


På släktträffen fick lillan hålla i en orm till hennes stora förtjusning. Storasyster stod på säkert avstånd:

 
Nästa stora lycka var de stora bärbuskarna


Sötast på festen var den här underbara hunden. Jag älskar honom!!!

 
När vi kom till hotellet igår kväll tog jag med mig en öl upp på rummet....

 
...tjejerna kopplade av med lite spelande:


Hotellfrukost är mumsigt:

 
Idag åkte vi ut till min fasters stuga. Så härligt att komma ut på sjön och så mycket gamla minnen som poppar upp från barndomen.


Supermysig stuga med guldläge! Massor av bär som barnen så klart var tvugna att plocka!


På väg tillbaka från stugan fick barnen köra båten. Särskilt dottern var mycket nöjd med det!


När vi kom hem slängde vi i oss middag, sedan badade jag barnen och stoppade dem i säng. Efter det stack jag ut på en löprunda. Kändes skönt efter att ha kört bil i 8 timmar på 1½ dygn. Dock insåg jag att jag var så präktig att jag retade mig på mig själv!

Imorgon är det matlagning på dagis hela dagen, men snart är vilan nära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar