onsdag 15 augusti 2012

Hemma igen!

Så snabbt tog det roliga slut! Men oj vilken trevlig resa vi har haft! Träffat så trevliga människor, sett så vackra platser och ätit så god mat. Minnen för livet!

Visst, det var lite vemodigt att åka till flygplatsen igår, men när vi landade i vackra Sverige kändes det rätt skönt ändå. Jag är glad att landet visade sin allra finaste sida för oss när vi körde hem från flygplatsen.




Idag tvättar vi och fixar med lite ärenden. Imorgon kl 05.30 blir jag hämtad med taxi för att sedan åka vidare med tåg till Göteborg. Kl 22.30 borde jag vara hemma igen. Pust, det blir en lång dag!
Jag har anmält mig till mer event-jobb så nu ska jag på en heldagskurs imorgon så kan jag förhoppningsvis jobba en del i höst. Så himla kul att komma hemifrån, och att jag kan lägga hela lönen i semesterkassan känns ju heller inte fel.

Nej, åter till fixandet, kanske bloggar på tåget hem imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar