tisdag 15 november 2011

Lugnt?

Det här skulle vara min lugna vecka då jag tyckte att det ekade rätt tomt i kalendern, men plötsligt var kalendern full och inget var lugnt igen.
Imorgon är det morgon- och kvällsmöte och däremellan ska jag luncha med mamma och fortsätta försöka få ihop alla möbler och annat som vi köpt den sista tiden.

Nästa vecka är galen igen och veckan efter det är ännu värre. Hur ska man egentligen hitta tid till att adventspynta och annat?

Dagen har i alla fall varit bra, shopping på IKEA och på eftermiddagen hade dottern en kompis hemma vilket uppskattades mycket.

Nu ska jag fixa färdigt lite julklappar på datorn innan jag släcker och ev. också förbereda lite inför dotterns kalas i december. Jag vet hur mycket annat jag kommer att ha att stå i då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar