onsdag 23 november 2011

Inställd fest

Jag brukar klaga på att det aldrig händer något roligt, men nu tycker jag att det har varit lite för mycket fest på sista tiden. För mig räcker det med ett par gånger om året, sedan är jag ganska mättad.
På lördag skulle vi haft fest med föräldrarna på dagis och även om jag inte kände för mer fest kände jag att jag "borde" gå ändå. Nu när det visade sig att maken stannar på jobbet till den 5 december kändes det ännu mera omotiverat och gå, och dessutom måste jag köra bil i relativt tidigt på söndagen.

Tydligen kände inte de andra föräldrarna att de också "borde" gå så jag höll på att nästan bli ensam på festen, alltså ställdes den in.
Skönt måste jag säga!

Eftersom tjejerna ändå ska sova hos mamma tänkte jag ta med mig min son ut och äta något gott. Det betyder så himla mycket att få egentid med honom just nu.

Bra när saker och ting löser sig av sig självt!

1 kommentar:

  1. Underbart, om jag får tycka! Jag får ha Smulorna och adventsmysa och du och K får göra nåt trevligt, bara ni!

    SvaraRadera