söndag 13 november 2011

Full som en kastrull

Ja, det är bara att erkänna läget, jag blev full som en kastrull igår. Jag tar det från början.

Jag, min kusin och hennes mamma skulle gå på mässa igår eftermiddags. Det fanns provsmakning av viner så vi köpte kuponger och satte igång med provsmakandet. Efter mässan var det tänkt att jag skulle åka hem, men istället gick vi in till stan (med en hel del vin under västen) och tog en bit mat. En öl blev två och tre, sedan tappade jag nog räkningen.

För att bespara mig mer pinsamheter än nödvändigt så sammanfattar jag natten så här:

Jag kom hem klockan 4 i morse, utan jacka. Kusinens mamma ramlade 2 gånger och sitter nu på akuten för att röntga foten.

Kanske dags att inse att det där med att gå ut inte är något för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar