torsdag 24 november 2011

Herregud vad tiden går

Jag tycker att det är fredag hela tiden! Dagarna springer iväg och jag hinner inte hälften av det jag planerar.

Idag var det möte på NP med en i dagispersonalen. Mötet var givande och gick jättebra, all kunskap om lillan är ju toppen! Det känns som om jag lär mig något hela tiden runt henne och det är ju bara positivt.

Sonens utredning på NP startar i januari eller februari. Skönt att få det överstökat! Han tycker nog det också, om jag har tytt hans vibbar rätt.

Efter NP var det dags för lillans dans, sedan hem och laga mat och sedan dess har jag försökt göra så mycket som möjligt inför första advent. Lite komplettering krävs imorgon, och även städning, men sedan kan första advent få komma till vårt hus.

Nu sängen, imorgon blir en lika galen dag som idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar