fredag 17 juni 2011

Skitnatt

Kl 1 i natt vaknade lillan med kraftig huvudvärk och kräkningar. Det här känns inte bra!!! Ringde rådgivningen som bara var otrevliga och inte lyssnade på vad jag sa.
Om ett litet barn har haft huvudvärk i 2 veckor och föräldern hör av sig först då så måste ju något ha ändrats från det normala, eller hur? Ett litet barn SKA inte ha så mycket huvudvärk, och om jag då dessutom visar att jag inte är hysterisk genom att faktiskt vänta 2 veckor innan jag begär en läkartid så tycker man att de borde lyssna.

Tur att vår barnsjuksköterska (som vi även köpte huset av) satt på Vårdcentralen idag, nu har vi en tid till en bra läkare kl 10.30. Om han anser att det är nödvändigt skickar ju han oss vidare till barnakuten efter det, om inte kan jag åka hem och känna mig lite lugnare.

Svårt att beskriva i ord hur trött jag är på detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar